ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

22405917_1464316476951556_2156392508372578358_nO Ευριπίδης στη Στοά φιλοξενεί το σεμινάριο για γονείς και εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας «Πώς να μάθετε τα παιδιά σας να διαβάζουν και να γράφουν σωστά». 

Δύο από τις σημαντικότερες κατακτήσεις στη ζωή ενός παιδιού είναι να μάθει να διαβάζει και να γράφει. Το παιδί δεν μαθαίνει να διαβάζει και να γράφει αυθόρμητα, όπως μαθαίνει να μιλά ή να περπατά, ούτε μπορεί να τα μάθει μιμούμενο τους μεγάλους. Μαθαίνει μόνο μέσα από τη συστηματική διδασκαλία και τη χρήση της κατάλληλης μεθόδου.

Με αφορμή τα δυο βιβλία-οδηγούς: Ανάγνωση και Γραφή: μέθοδος για όλα τα παιδιά, που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Πεδίο, η πανεπιστημιακός Λουκία Μπεζέ παρουσιάζει μια απλή, ελκυστική και αποτελεσματική μέθοδο για να μάθουν τα παιδιά να διαβάζουν σωστά και να γράφουν ευανάγνωστα.

grafi banner

Είσοδος ελεύθερη

Απαραίτητη η προηγούμενη δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά στο [email protected]

Πότε: Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017, 18:00 – 20:00

Πού: Ευριπίδης στη Στοά, χώρος café, A. Παπανδρέου 11, Χαλάνδρι

Μέσα από ευχάριστες, διασκεδαστικές δραστηριότητες και ασκήσεις, που μπορούν να γίνουν στο σπίτι ή στην τάξη, τα παιδιά μαθαίνουν:

  • Να διακρίνουν τους ήχους της Ελληνικής γλώσσας.
  • Να ταιριάζουν τους ήχους με τα γράμματα.
  • Να αναλύουν το γραπτό σε λέξεις, συλλαβές και ήχους.
  • Να ελέγχουν τις κινήσεις του χεριού τους (δεξιού ή αριστερού) για να γράφουν άνετα και όμορφα.

Η Λουκία Μπεζέ είναι Αναπτυξιακή και Κλινική Ψυχολόγος. Καθηγήτρια της Ψυχολογίας της Ανάπτυξης στο ∆ηµοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης έως το 2011, δίδαξε επίσης στα Τµήµατα Ψυχολογίας του Παντείου, του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Πανεπιστημίου του Montpellier. ∆ιετέλεσε ∆ιευθύντρια του Εργαστηρίου Ψυχολογίας του Παιδιού και ∆ιευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράµµατος «Κοινωνικο-πολιτισµική εκπαίδευση και κατάρτιση εµψυχωτών» στο Τµήµα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του ∆ΠΘ, του οποίου υπήρξε και Πρόεδρος επί 8 έτη.  Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα µε την κατάκτηση της γλώσσας, την εκμάθηση της γραφής και της ανάγνωσης, καθώς και µε τη διορθωτική εκπαίδευση παιδιών µε δυσλεξία και δυσγραφία. ∆ηµιούργησε το εκπαιδευτικό υλικό για τη φωνολογική επίγνωση των ήχων της Ελληνικής γλώσσας Πινακωτή 1 και 2 και συµµετείχε στη συγγραφή του βιβλίου «Ταξίδι στον κόσμο της γλώσσας» της Β’ ∆ηµοτικού. Στα δύο βιβλία Ανάγνωση και Γραφή συμπυκνώνεται η ερευνητική και εφαρµοσµένη εμπειρία της γύρω από τη φωνολογική επίγνωση και τους τρόπους εκμάθησης της ανάγνωσης και της γραφής.