ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ: ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΓΟΝΕΪΚΟΥ ΡΟΛΟΥ- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Παιδιά σε μόνιμη υπερδιέγερση, μικροί ανεμοστρόβιλοι, που μιλούν ασταμάτητα. Αγόρια και κορίτσια με μεγάλη ευαισθησία, με έντονες φοβίες, που δεν καταφέρνουν να εκφραστούν. Παιδιά με υπερβολική ενέργεια ή εκρήξεις συναισθημάτων και άλλα με έντονη δυσφορία και τάσεις απομόνωσης. Γονείς που δεν ξέρουν πώς να αντιδράσουν στα μικρά καθημερινά προβλήματα που κάποτε μοιάζουν ανυπέρβλητα και εκπαιδευτικοί που καλούνται να υπηρετήσουν μια νέα, σύνθετη πραγματικότητα, τη συμπεριληπτική εκπαίδευση, που ενίοτε φαντάζει ουτοπική. Τα παιδιά έχουν ανάγκη από ένα ασφαλές πλαίσιο ώστε να γίνουν χαρούμενοι ενήλικες. Τα διαφορετικά παιδιά ακόμα περισσότερο διψούν για αποδοχή της διαφορετικότητάς τους, για να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της οικογένειας και του σχολείου και ταυτόχρονα να αναπτύξουν τις ξεχωριστές δυνατότητές τους,

Το βιβλίο Το παιδί μου είναι διαφορετικό. Πώς να το βοηθήσω;, που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, είναι ένα βιβλίο που συνδυάζει τη θεωρία με την πράξη και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα την ψυχολογία του διαφορετικού παιδιού και να το οδηγήσετε με ηρεμία στον δρόμο της ευτυχίας και της επιτυχίας. Το βιβλίο παρουσιάζει με ένα διαφορετικό πνεύμα το μαθησιακό και αναπτυξιακό προφίλ και τις ανάγκες των παιδιών με διαταραχές της μάθησης (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία), με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠ/Υ), με υψηλή νοημοσύνη, με σύνδρομο Άσπεργκερ.

Με αφορμή αυτόν τον πολύ χρήσιμο και πρακτικό εικονογραφημένο οδηγό της Γαλλίδας ψυχολόγου και παιδαγωγού Marina Failliot-Laloux, οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ και το Τaλκ σας προσκαλούν σε μια διαδικτυακή συζήτηση για την κατανόηση των διαφορετικών παιδιών και την ενίσχυση των ενηλίκων που εμπλέκονται στη φροντίδα και την εκπαίδευσή τους, ώστε να μπορέσουν να τα βοηθήσουν να εξελιχθούν νοητικά, σωματικά και  συναισθηματικά.

Ελάτε να συζητήσουμε καλές πρακτικές και ιδέες για την αξιοποίηση του βιβλίου Το παιδί μου είναι διαφορετικό. Πώς να το βοηθήσω;, ώστε το διαφορετικό παιδί σας:

  • να ελέγχει το σώμα του… για να μην κουράζεται από την υπερδιέγερση και την υπεραισθησία,
  • να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του… για να μάθει να τα εκφράζει, να μην έχει εκρήξεις θυμού, να μην αγχώνεται, να μην αποσύρεται,
  • να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της καθημερινότητας… χωρίς πίεση και υπερβολική αυστηρότητα,
  • να συμμετέχει σε οικογενειακές εκδηλώσεις και εξόδους… χωρίς να κουράζεται και να προκαλεί εντάσεις,
  • να ανακαλύψει τις ξεχωριστές δυνατότητές του και να τις αξιοποιήσει… για να διατηρήσει τη ζωντάνια και τη δημιουργικότητά του.

WEBINAR ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ
Ενδυνάμωση του ίδιου του παιδιού
Ενίσχυση του γονεϊκού ρόλου
Διαχείριση στην τάξη

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022, στις 7 το βράδυ
Ζωντανά από την πλατφόρμα ΖΟΟΜ των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Εισηγήτριες:

  • Θεοδώρα-Ντορέττα Αστέρη, Δρ Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ΕΚΠΑ, Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας «Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση», πρώην Προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης του ΙΕΠ
  • Κωνσταντίνα Αρμενιάκου, συγγραφέας, παιδαγωγός, μεταφράστρια του βιβλίου Το παιδί μου είναι διαφορετικό. Πώς να το βοηθήσω;

Συντονίζει η Πελιώ Παπαδιά, αρχισυντάκτρια του Τaλκ και του www.talcmag.gr.

Το Webinar θα πραγματοποιηθεί ΔΩΡΕΑΝ μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ.
Για να παρακολουθήσετε, συνδεθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://us06web.zoom.us/j/86364453845?pwd=VnErZkhpZ055anJJTlRubUd0VGtKUT09
Εναλλακτικά, πληκτρολογήστε τους απαραίτητους κωδικούς στην πλατφόρμα:
Meeting ID: 863 6445 3845  Passcode: 121594

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:

Αφόρμηση για τη συζήτηση αποτελεί το βιβλίο Το παιδί μου είναι διαφορετικό. Πώς να το βοηθήσω; της Γαλλίδας ψυχολόγου και παιδαγωγού  Marina Failliot-Laloux, που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες ειδικής αγωγής και αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό με θεωρητικό υλικό, συμβουλές και δραστηριότητες για την αναγνώριση και σωστή διαχείριση των ιδιαιτεροτήτων των παιδιών με μαθησιακές και άλλες διαταραχές (ΔΕΠ/Υ, μαθησιακές δυσκολίες, υψηλή νοητική ικανότητα, Άσπεργκερ).

Leave a Reply