«Ο ΟΝΕΙΡΟΥΛΗΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ». ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΑΣΣΑ ΣΕ ΛΕΡΟ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ

Ο Ονειρούλης στον μαγικό κόσμο των σχημάτωνΟ Ονειρούλης στον μαγικό κόσμο των σχημάτων” είναι ένα εκπαιδευτικό παραμύθι για τα σχήματα αλλά και για τη σημασία της συνεργασίας και της φιλίας, που έχει δημιουργήσει η ομάδα Άνασσα.   

Πρόκειται για μία διαδραστική παράσταση με παράλληλη προβολή stop motion animation που εισάγει τα παιδιά στον κόσμο της γεωμετρίας με απλό, έξυπνο, ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο, μέσα από την κίνηση, το παιχνίδι, τη φαντασία, τα συναισθήματα και τη χρήση της τεχνολογίας. Την παράσταση διαδέχεται μία εκπαιδευτική δράση που αποτελείται από προβολές πινάκων του Wassily Kandinsky και κατασκευές, η οποία στοχεύει  στην κατανόηση του θέματος της παράστασης και στην εμβάθυνση των εννοιών που διατυπώθηκαν κατά τη διάρκειά της.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ομάδας Άνασσα θα παρουσιαστεί με την Υποστήριξη του Δήμου Λέρου στις 4,5 και 6  Δεκεμβρίου 2019  για 6 παραστάσεις στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Λέρου για τους μαθητές των νηπιαγωγείων και της πρώτης τάξης των Δημοτικών Σχολείων, στο Ledu, κέντρο μη τυπικής εκπαίδευσης της Άρσις στις 3 Δεκεμβρίου για παιδιά πρόσφυγες – μετανάστες καθώς και σε Διαπολιτισμικά Δημοτικά Σχολεία της Αθήνας στο διάστημα από 24 – 28 Φεβρουαρίου 2020.

Διάρκεια παράστασης & εκπαιδευτικής δράσης: 75 λεπτά (40 λεπτά παράστασης & 35 λεπτά εκπαιδευτικής δράσης)

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ο Ονειρούλης στον μαγικό κόσμο των σχημάτων” επιχορηγείται και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Η δράση “Ο Ονειρούλης στον μαγικό κόσμο των σχημάτων” έχει ήδη παρουσιασθεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής: 

  • Στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων
  • Στην Βορέειο Βιβλιοθήκη του Δήμου Αμαρουσίου
  • Στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Καλλιθέας
  • Στην Δημοτική Πινακοθήκη της Καλλιθέας
  • Στο Μουσείο Νεώτερης Κεραμικής Τέχνης
  • Στην Βρεφική-Νηπιακή Βιβλιοθήκη του Δήμου Αθηναίων
  • Στην Παιδική Βιβλιοθήκη του Σταθμού Λαρίσης
  • Στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Βασίλη και Μαρίνας Θεοχαράκη
  • Στο βιβλιοπωλείο Ιανός
  • Σε ιδιωτικά (Αρσάκειο – Λεόντειος) και δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της Αττικής

(3.000 αποδέκτες)

Ομάδα Άνασσα 

Η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία ΑΝΑΣΣΑ συστάθηκε τον Δεκέμβριο του 2009 και ενσωματώνει στο δυναμικό της καλλιτέχνες από τον χώρο του θεάτρου, της μουσικής, του χορού και των εικαστικών, όπως και εκπαιδευτικούς που προσβλέπουν σε έναν διαφορετικό τρόπο εκμάθησης και αφομοίωσης γνωστικών τομέων. Η εταιρεία έχει σκοπό  την  οργάνωση, εκτέλεση & προώθηση δράσεων που να συνδυάζουν αρμονικά το γνωστικό αντικείμενο των θετικών Επιστήμων & των Νέων Τεχνολογιών με τις Καλές Τέχνες (ArtTec), τις κοινωνικές & ανθρωπιστικές Επιστήμες. Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι η συνειδητοποίηση της αλληλοεπικάλυψης των διαφορετικών Επιστημών και η διερεύνηση των διαφόρων τρόπων έκφρασης τους μέσα από τις Καλές Τέχνες.

Η Τέχνη ξεκλειδώνει τις επιστήμες:

Έχοντας ήδη  εφτά χρόνια εμπειρία στο χώρο του θεάματος και της Τέχνης, η ομάδα ΑΝΑΣΣΑ φέρνει σε επαφή καλλιτέχνες (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, μουσικούς, εικαστικούς, κ.α.) και παιδαγωγούς, δημιουργώντας νέα – πρότυπα εκπαιδευτικά προγράμματα. Τα προγράμματα αυτά, σχεδιάζονται υπό το πρίσµα της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης μέσα από την Τέχνη, και αποσκοπούν στη διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην εμβάθυνση εννοιών και ιδεών μέσα από την αξιοποίηση του «μύθου», του θεάματος, της παρατήρησης, του παιχνιδιού και της φαντασίας των παιδιών. Πρόκειται για ένα προσεγμένο πρότυπο δραστηριοτήτων, που έχει δημιουργηθεί και ερευνηθεί από τους ειδικούς επαγγελματίες της ομάδας, σε σχέση µε θέματα που αναδύονται τόσο από τη διδακτέα ύλη όσο και από την ίδια τη ζωή των παιδιών.  Ο σκοπός αυτών των προγραμμάτων (παραστάσεων και εκπαιδευτικών δράσεων) είναι η στοχευόμενη μάθηση και εκπαίδευση των παιδιών μέσα από τον συγκερασμό των Τεχνών (παραστατικών, εικαστικών και media animation) και διαφόρων  παιδαγωγικών τεχνικών (μαθητο-κεντρική και διαφοροποιημένη παιδαγωγική, συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης, όπως παιχνίδια αλληλεπίδρασης, καταιγισμός ιδεών, ανάπτυξη project, παιχνίδια ρόλων κ.α.).

anassaleros_poster

Leave a Reply