ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΠΙΤΙ

Ένα βροχερό βράδυ, ο μικρός γατούλης Θάντερ, βρίσκει καταφύγιο στο αρχοντικό του Μάγου Λορέντζο. Ο μάγος μοιράζεται το σπίτι του με αμέτρητα ζωάκια, ρομποτάκια και μαραφέτια, που έχουν την ικανότητα να φτιάχνουν πρωινό ενώ χορεύουν και τραγουδούν! Ο Τζακ το λαγουδάκι, και η Μάγκι το ποντίκι όμως συνωμοτούν για να διώξουν το κακόμοιρο γατάκι. Σύντομα ο μάγος θα αρρωστήσει, και όλοι μαζί οι κάτοικοι του σπιτιού θα ενωθούν για να σώσουν την έπαυλη που κινδυνεύει να πουληθεί, με πρωτεργάτη το Θάντερ!


ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΣΠΙΤΙ- THE HOUSE OF MAGIC

Μια ταινία των Μπεν Στάσεν και Ζερεμί Ντεγκρυσόν

Μεταγλωττισμένο στα ελληνικά:

Σκηνοθετική επιμέλεια: Κωνσταντίνος Κακκανάς
Μετάφραση: Φανή Καρόζη
Ηχοληψία: Τάσος Χαμοσφακίδης
Μίξη ήχου: Ανδρέας Γεωργαλλής

Ακούγονται οι ηθοποιοί (με αλφαβητική σειρά):

Εβελίνα Αραπίδη
Κωνσταντίνα Γεωργαντά
Κώστας Δαρλάσης
Κωνσταντίνος Κακκανάς
Βάσια Λακουμέντα
Ποίμης Πέτρου
Διονυσία Τσιτιρίδου
Γιάννης Υφαντής

Διάρκεια: 85 λεπτά

Στις 23 Οκτωβρίου στους κινηματογράφους (μόνο μεταγλωττισμένο)

The-House-of-Magic-greek-poster

Ο Μπεν Στάσεν είπε για την ταινία: «Το μαγικό σπίτι δημιουργήθηκε βασισμένο σε μια ταινία «αξιοθέατο» (attractionfilm), που έγινε περίπου πριν μια δεκαετία. Ουσιαστικά ήταν μια ταινία 4D των 15 λεπτών (3D με φυσικά εφέ στο χώρο). Τότε λεγόταν «Το στοιχειωμένο σπίτι». Μετά τα «Οι περιπέτειες του Σάμμυ: Το μυστικό πέρασμα» και Sammy 2 , ψάχναμε για ιδέες για μια μεγάλου μήκους ταινία, κι αυτή μας φάνηκε πολύ καλή! Φυσικά ήταν μια μικρή ιστορία που έπρεπε να μετατρέψουμε σε ολόκληρο σενάριο. Αρχικά, ο τίτλος ήταν «Το στοιχειωμένο σπίτι», αλλά η λέξη «μαγεία» ταίριαζε καλύτερα στην ταινία μας. Δεν είναι καθόλου τρομακτική, ακόμα κι όταν ο πιθανός αγοραστής φεύγει φωνάζοντας «Το σπίτι είναι στοιχειωμένο!», είναι απλά διασκεδαστικό, γιατί το κοινό γνωρίζει ότι είναι όλο στημένο από τα ζωάκια του σπιτιού!»

100_0260_int_2k_stills_l.3186

Ο Ζερεμί Ντεγκρυσόν για την ταινία: «Υπάρχουν 50 χαρακτήρες στο Μαγικό Σπίτι, για τον καθένα από τους οποίους κάναμε πολλά προσχέδια κι έρευνα για να τον τελειοποιήσουμε. Για το Θάντερ, δοκιμάσαμε πολλές φορές ακόμα και το μέγεθος του- δε θέλαμε να είναι ούτε πολύ μεγάλος, ούτε μικρός. Για τους χαρακτήρες που απολαμβάναμε να κακομεταχεριζόμαστε, αναζητήσαμε ηθοποιούς που μπορεί να μοιάζανε με αυτό που είχαμε στο μυαλό μας- όπως ο Πιερ Ρίτσαρντ για το Λόρενς: ο κλασικός γέρος με τα τρελά γκρίζα μαλλιά. Υπάρχουν τέσσερα στάδια για κάθε σκηνή. Αρχικά το storyboard, η ταινία δηλαδή σε σχέδια. Με αυτό στα χέρια μπορούμε κι ελέγχουμε κι απορρίπτουμε σκηνές, ενώ δημιουργούμε και ένα κινούμενο 2D βασισμένο σε αυτό, για να πάρουμε μια πρώτη αίσθηση για την ταινία. Ακολουθεί η διάταξη- τοποθετούμε δηλαδή τους χαρακτήρες και τις κάμερες στο χώρο, και αρχίζουμε να βλέπουμε σε πραγματικά μεγάθη πια, πως οι σκηνές θα χωριστούν σε γυρίσματα. Από το στάδιο αυτό κι έπειτα, η ταινία αρχίζει να αποκτά ζωή. Κατά τη διάρκεια του animation, ζωντανεύουμε τους χαρακτήρες- τις εκφράσεις των προσώπων, τα ειδικά εφέ, ακόμη και την κίνηση στα ρούχα και στα μαλλιά τους. Το τελευταίο στάδιο είναι η σύνθεση, όπου δημιουργούμε την ατμόσφαιρα και διορθώνουμε τα χρώματα, μέχρι να έχουμε την τελική εικόνα. Είμαστε πολύ περήφανοι για το αποτέλεσμα!»

Leave a Reply