ΡΕΒΙΘΟΚΟΝΤΟΥΛΗΣ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΓΙΩΤΗ

ΡεβιθοκοντούληςΟι εκδόσεις Διόπτρα και τα Public μάς προσκαλούν στην κεντρική παρουσίαση του νέου βιβλίου της Μαρίνας Γιώτη  Ρεβιθοκοντούλης την Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017 στις 11:30 π.μ. στο Sunny Sports Club.

22851847_10155126363067291_778726843254276316_n

Τα παιδιά θα εξερευνήσουν παρέα με τον δαιμόνιο ρεπόρτερ Φάνη τον Μπούφο ένα ακόμη κλασσικό παραμύθι της σειράς «Παραμύθια αλλιώς»! Με την συμβολή μιας ομάδας ηθοποιών-εμψυχωτών και της συμβούλου ψυχικής υγείας Σοφία Λίναρη, τα παιδιά θα ανακαλύψουν τι είναι αυτό που τα φοβίζει και πως μπορούν να το αντιμετωπίσουν μέσα από μουσική, διαδραστικά παιχνίδια, δραματοποιημένη αφήγηση και ασκήσεις mindfulness!

Σχεδιασμός και επιμέλεια της δράσης: Μάρα Κελίδη.
Ρόλους από το βιβλίο ζωντανεύουν οι: Αλεξάνδρα Αργύρη και Γιώργος Περπινιάς.
Είσοδος ελεύθερη
Sunny Sports Club, Καστρίτσας 61, Ν. Ερυθραία
2108136148

22791598_10155958413448447_5697072676952309200_o

Λίγα λόγια για το βιβλίο Ρεβιθοκοντούλης: Δύο όψεις μιας ιστορίας σε ένα βιβλίο. Η διάσημη ιστορία του Κοντορεβιθούλη, περίπου όπως την ξέρουμε, αλλά και η ιστορία… αλλιώς, ιδωμένη από μια άλλη οπτική γωνία. Πώς γίνεται ένας γονιός να παρατάει τα παιδιά του στο δάσος, όσο δύσκολα κι αν είναι τα πράγματα; Και ο Κοντορεβιθούλης, αφού ήταν τόσο έξυπνος, δεν ήξερε ότι τα ψιχουλάκια δεν θα άντεχαν για πολύ στο δάσος; Κι αν ήταν τόσο κοντούλης, πώς μπορούσε να τον δει από ψηλά ένας τόοοσο τεράστιος Γίγαντας; Και αυτός ο Γίγαντας πάλι, τόσο κουρασμένος ήταν που τον άφησε να του κλέψει έτσι απλά τις μπότες; Ο δαιμόνιος ρεπόρτερ, Φάνης ο Μπούφος, είναι αποφασισμένος να ανακαλύψει τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις του γνωστού παραμυθιού. Ένα βιβλίο που μιλάει για την ενηλικίωση, τη συνεργασία και πώς να αντιμετωπίζουμε τους χειρότερούς μας φόβους. Ένα εργαλείο για γονείς και εκπαιδευτικούς που μαθαίνει στα παιδιά να διαβάζουν ανάμεσα στις γραμμές και να αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη. Γιατί έχει ο καιρός γυρίσματα, αλλά και δυο όψεις τα νομίσματα…

«Σε καθετί καινούριο, το παιδί φοβάται να μη χάσει τα ήδη κεκτημένα. Ο δικός μας ρόλος είναι να εμπνεύσουμε τα παιδιά να προσπαθήσουν, να πειραματιστούν και να τα ενθαρρύνουμε να σταθούν στις δικές τους δυνάμεις». Πόλκα Χατζηιωάννου-Σταθοπούλου, εκπαιδευτικός