ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Η ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΒΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ

81819518_10156964743110765_1361487182379876352_nΜε εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών κατεβαίνει από τους χώρους του Μετρό η διαφήμιση ενάντια στις αμβλώσεις, με σύνθημα «διάλεξε τη ζωή».  Μπορούμε να μιλήσουμε, λοιπόν, για μια νίκη των social media, μια και οι επιβάτες του μετρό από νωρίς το πρωί ανέβαζαν στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας, καταδικάζοντας την ενέργεια. Η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας, προγραμματισμένη να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό και ήδη κατέβηκε από όλους τους σταθμούς.

Σύμφωνα με πηγές της ΣΤΑΣΥ, τη διαφήμιση έχει ζητήσει ο κοινωφελής φιλανθρωπικός σύλλογος «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων». Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών δεν είναι ακόμα γνωστό.

Η συγκεκριμένη καμπάνια πάντως «δεν πέρασε καν από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας προκειμένου να λάβει σχετική έγκριση», επεσήμανε νωρίτερα στο ethnos.gr ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, ο οποίος δηλώνει αντίθετος με την απόφαση της εταιρείας.