ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

εργαστήριο δημιουργικής γραφής για παιδιάΟι Εκδόσεις Μεταίχμιο διοργανώνουν για άλλη μια χρονιά το ιδιαίτερα επιτυχημένο εργαστήριο δημιουργικής γραφής για παιδιά 8-10 ετών με την εκπαιδευτικό Άλκηστη Χρονάκη. Πρόκειται για ένα εργαστήρι παιχνιδιού και λέξεων, ανάγνωσης και γραφής με τα παιδιά στον ρόλο του δημιουργού, αλλά και του αναγνώστη, με στόχο να τα βοηθήσει να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους, να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και να εξοικειωθούν με τη λογοτεχνική γραφή.

Η γραφή δεν είναι εύκολη διαδικασία και σε ένα παιδί μπορεί να φαντάζει τρομακτική, ενώ συγχρόνως το κεφάλι του να είναι γεμάτο ιδέες για ιστορίες. Το εργαστήριο αυτό προσπαθεί να βοηθήσει τα παιδιά να βρουν τρόπους να βάλουν σε τάξη τις ιδέες τους, να διασκεδάσουν με τις λέξεις και να γράψουν τις ιστορίες τους χωρίς άγχος και φόβο. Στόχος είναι να κατανοήσουν ότι υπάρχουν συγγραφικές τεχνικές που κάνουν τα κείμενα πιο ενδιαφέροντα, να εξοικειωθούν με αυτές τις τεχνικές και να αφομοιώσουν ορισμένους κανόνες. Κι όλα αυτά με αφορμή μικρά κείμενα, αποσπάσματα κειμένων αλλά και παιχνίδια, γιατί πάνω από όλα η δημιουργική γραφή είναι διασκέδαση.

EKPAD_PROGRAM_3

Ο νέος κύκλος του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής περιλαμβάνει επτά συναντήσεις που διαρκούν 1,5 ώρα. Σε κάθε συνάντηση η Άλκηστη Χρονάκη και τα παιδιά θα εστιάζουν σε κάτι διαφορετικό (π.χ. χαρακτήρες, πλοκή, χρόνος, τόπος) για το οποίο θα διαβάζουν κάποιο κείμενο και θα κάνουν συγγραφικές ασκήσεις. Τα κείμενα των παιδιών που θα προκύπτουν θα διαβάζονται και θα σχολιάζονται, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να τα επεξεργαστούν στο σπίτι, κάνοντας διορθώσεις, αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες.

Ο σκοπός του εργαστηρίου δεν είναι να δημιουργήσει μικρούς συγγραφείς, αλλά να διαμορφώσει απαιτητικότερους και επαρκέστερους αναγνώστες μέσω της συγγραφής. Για να γίνει κανείς συγγραφέας άλλωστε πρέπει πριν από όλα να είναι ενεργητικός αναγνώστης, ενώ η συγγραφή ως βιωματική δραστηριότητα δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τις λογοτεχνικές συμβάσεις και να αγαπήσουν τη γραφή.

LOGO_POLYXWROS

Εργαστήριο δημιουργικής γραφής για παιδιά στον Πολυχώρο Μεταίχμιο

Ημερομηνίες: Σάββατο 7 και 14 Οκτωβρίου, 4, 11 και 25 Νοεμβρίου, 9 και 16 Δεκεμβρίου 2017

Κόστος: 85 € για κάθε παιδί – 75 € για αδέρφια (και για τις επτά συναντήσεις)

Διάρκεια κάθε συνάντησης: 1,5 ώρα, από τις 10:30 έως τις 12:00

Απαραίτητη η προεγγραφή. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 15 παιδιά)

Δηλώσεις συμμετοχής και περισσότερες πληροφορίες:  στο τηλ.: 211 3003580  ή στο email: [email protected]  σημειώνοντας το ονοματεπώνυμο και την ηλικία του παιδιού, τα στοιχεία επικοινωνίας του κηδεμόνα (ονοματεπώνυμο, επαγγελματική ιδιότητα, διεύθυνση, τηλέφωνο και e-mail), καθώς και τον τίτλο του εργαστηρίου.

11181_03

Κάθε παιδί θα πάρει δώρο με την εγγραφή το βιβλίο Γράψε τις καλύτερες ιστορίες του Κρίστοφερ Ετζ.

Για να κατοχυρωθεί η θέση θα πρέπει να δοθεί προκαταβολή (το 50% του συνολικού κόστους του εργαστηρίου) μία εβδομάδα τουλάχιστον πριν από την έναρξη του εργαστηρίου στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Μια καλή ευκαιρία για να επισκεφθείτε τον ΠΟΛΥΧΩΡΟ είναι οι εκδηλώσεις μας για παιδιά κάθε Σάββατο. Δείτε ΕΔΩ το ημερολόγιο των εκδηλώσεων και επιλέξτε όποια σας αρέσει. Η εξόφληση του εργαστηρίου γίνεται στην πρώτη συνάντησή του.

Το εργαστήριο πραγματοποιείται στην αίθουσα του ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ (1ος όροφος, Ιπποκράτους 118, στο κέντρο της Αθήνας). Οδηγίες για εύκολη πρόσβαση στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ θα βρείτε ΕΔΩ. Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του, οι γονείς μπορούν να παραμείνουν στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ, όπου μπορούν να πιουν τον καφέ ή το τσάι τους, να σερφάρουν στο Internet (και ασύρματο-Wi-Fi) ή να επιστρέψουν μετά τη λήξη κάθε συνάντησης.

EKPAID_PROGR_1

Η Άλκηστη Χρονάκη μετά τις μεταπτυχιακές σπουδές της στη Σύγχρονη Λογοτεχνία σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή στο θεματικό πεδίο «Διδακτική της Λογοτεχνίας» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ με θέμα Η Συμβολή της Ανάγνωσης Μυθιστορημάτων στη Διαμόρφωση της Υποκειμενικότητας των Εφήβων. Στο πλαίσιο της διατριβής και για τις ανάγκες της έρευνας, οργάνωσε και λειτούργησε λέσχες ανάγνωσης παιδιών προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας στις δημοτικές βιβλιοθήκες της Θεσσαλονίκης. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της εργάστηκε στη Θεσσαλονίκη σε Φροντιστήρια, Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών και ΙΕΚ ως καθηγήτρια Αγγλικών, συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων και το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης ως εκπαιδεύτρια σε προγράμματα που υλοποιούσε και ως μεταφράστρια. Παράλληλα, από το 1998 μέχρι το 2003 αρθρογραφούσε στο λογοτεχνικό περιοδικό ΔΙΑΒΑΖΩ με βιβλιοκριτικές και παρουσιάσεις βιβλίων. Από το 2006 εργάζεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ως καθηγήτρια Αγγλικών.