panadolbaby-skin_talcmag-01panadolbaby-skin_talcmag-01
panadolbaby-skin_talcmag-02panadolbaby-skin_talcmag-02

ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΤΡΙΑ ΤΗΣ FRESH LINE

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Τελετή Αποφοίτησης της Τάξης του 2013 από το Mediterranean College Αθήνας. Κεντρικό άξονα στην τελετή αποτέλεσε η ανάδειξη «Εξαιρετικών Επιτεύξεων» (Outstanding Achievements) Ελλήνων, οι οποίοι έχουν διακριθεί διεθνώς για το ταλέντο τους ή για τις πρωτοπόρες δράσεις τους στο στίβο της Επιχειρηματικότητας και της Καινοτομίας.

Τo Mediterranean College βράβευσε την κα Μάυρα Βαγιωνή – Στασινοπούλου, Ιδρύτρια και Πρόεδρο της Fresh Line αναγνωρίζοντας τη  συνεισφορά της στην οικονομία, την επιχειρηματική ζωή του τόπου,  την  κοινωνία αλλά και τη διάκριση και καταξίωση της Fresh Line σε διεθνές επίπεδο.

Απευθυνόμενη με το λόγο της στους φοιτητές, η κυρία Βαγιωνή – Στασινοπούλου είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ δεν έχω φοιτήσει σε κάποιο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα και αυτό με έκανε να χάσω αρκετό χρόνο. Εσείς έχετε το προνόμιο να αρχίσετε τη καριέρα σας με σημαντικά εφόδια. Τίποτα δεν ήταν εύκολο και τυχαίο. Όλα ήταν πολύ δύσκολα και επίπονα. Όμως η ικανοποίηση της δημιουργίας και της αναγνώρισης τα σκεπάζει όλα. Για να το πετύχεις αυτό, χρειάζεται να έχεις πάθος, όραμα, θέληση και πείσμα».

Αξίζει να σημειωθεί πως η κυρία Βαγιωνή – Στασινοπούλου αφιέρωσε το βραβείο στις κόρες της, Ναταλί και Πάολα, που στάθηκαν δίπλα της «στα καλά και τα δύσκολα», όπως χαρακτηριστικά τόνισε συγκινημένη, ενώ ταυτοχρόνως συνεχάρη τη μικρότερη κόρη της Ναταλί, που βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρίας, για την πρόσφατη επίτευξη συμφωνίας που αφορά στην επέκταση των δραστηριοτήτων της Fresh Line στην Ασία και συγκεκριμένα την Ηπειρωτική Κίνα.

Με φαντασία και μεράκι η Fresh Line παράγει σήμερα πάνω από 450 περίτεχνα, χειροποίητα και ασφαλή καλλυντικά για όλη την οικογένεια. Διαθέτει δική της παραγωγική μονάδα στην Αττική και ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων που αριθμεί 40 σημεία πώλησης στην εγχώρια αγορά. Στο εξωτερικό δραστηριοποιείται σε 14 χώρες με πάνω από 220 σημεία πώλησης συνολικά. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξή της είναι αυτή του franchising και στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλα πολυκαταστήματα, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί εταιρικά καταστήματα στην Αθήνα και το Βερολίνο.

Share Button
Αξιολογήστε αυτό το άρθρο


Όμοια άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *