ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Παιδικές Εξοχές του δήμου ΑθηναίωνΞεκίνησαν οι εγγραφές των παιδιών στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα «Παιδικές Εξοχές του δήμου Αθηναίων» για το καλοκαίρι 2017, στις κατασκηνώσεις του δήμου Αθηναίων στον Άγιο Ανδρέα. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών στις δύο πρώτες 15ήμερες κατασκηνωτικές περιόδους και παιδιά ηλικίας 13 έως 15 ετών, στην τρίτη κατασκηνωτική περίοδο. Δικαιούχοι είναι κατά προτεραιότητα τα παιδιά δημοτών, κατοίκων και δημοτικών υπαλλήλων του δήμου Αθηναίων. Οι Παιδικές Εξοχές, από τα τέλη Αυγούστου έως τον Σεπτέμβριο, ανοίγουν και για τους μεγάλους, με τις εγγραφές να ξεκινούν στις 15 Μαΐου.

Οι κατασκηνωτικές περίοδοι είναι:

Α’ Περίοδος: Άφιξη Σάββατο 24/06/2017 – αναχώρηση Σάββατο 08/07/2017

Β’ Περίοδος: Άφιξη Τρίτη 11/07/2017 – αναχώρηση Τρίτη 25/07/2017

Γ’ Περίοδος: Άφιξη Παρασκευή 28/07/2017 – αναχώρηση Κυριακή 06/08/2017

Οι εγγραφές των παιδιών θα γίνονται στις επτά (7) Δημοτικές Κοινότητες από τους γονείς ή από όσους έχουν την επιμέλεια των παιδιών σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

Για δήλωση συμμετοχής στις δύο πρώτες περιόδους ( Α΄& Β΄) οι εγγραφές γίνονται από τις 10/04/2017 έως 28/04/2017

Για δήλωση συμμετοχής στην Γ’ περίοδο από την 01/05/2017 έως τις 12/05/2017

Για την εγγραφή οι γονείς ή εκείνοι που έχουν την επιμέλεια των παιδιών συμπληρώνουν σχετικό έντυπο, προσκομίζοντας τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

1. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας του γονέα.

2. Δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες του παιδιού.

3. Ιατρική βεβαίωση, ότι το παιδί είναι κλινικά υγιές, έχουν γίνει οι απαραίτητοι εμβολιασμοί, δεν πάσχει από δερματολογικό ή άλλο μεταδοτικό νόσημα και ότι μπορεί να συμμετάσχει στις αθλητικές δραστηριότητες της κατασκήνωσης.

4. Φωτοτυπία βιβλιαρίου υγείας με τους εμβολιασμούς.

5. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, που εκδίδεται και αυτεπάγγελτα. (Προσοχή: όχι πιστοποιητικό γέννησης)

6. Σε περίπτωση διαζυγίου, δικαστική απόφαση που ορίζει τον έχοντα την επιμέλεια του παιδιού.

7. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ένας πρόσφατος λογαριασμός (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ) ή αντίγραφο του Ε9.

Οι εγγραφές για τα παιδιά δημοτικών υπαλλήλων γίνονται στα γραφεία του Τμήματος Παιδικών Εξοχών.

Επιπλέον αυτών των δικαιολογητικών για την εγγραφή των παιδιών αλλοδαπών απαιτούνται:

1.Φωτοτυπία του διαβατηρίου του γονέα που πραγματοποιεί την εγγραφή.

2.Φωτοτυπία του διαβατηρίου του παιδιού.

3.Φωτοτυπία της άδειας παραμονής του γονέα που πραγματοποιεί την εγγραφή.

4.Φωτοτυπία της άδειας παραμονής του παιδιού.

5. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας για κατοίκους του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ένας πρόσφατος λογαριασμός (ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΔΑΠ,ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ) ή αντίγραφο του Ε9.

Σημειώνεται τα ταξιδιωτικά έγγραφα πρέπει να είναι σε ισχύ.

Σε κάθε περίπτωση, οι γονείς ή αντίστοιχα οι έχοντες αρμοδίως την επιμέλεια των παιδιών, κατά την διαδικασία εγγραφής θα ενημερωθούν για τον κανονισμό λειτουργίας των Παιδικών Εξοχών και θα υπογράψουν τις σχετικές άδειες συμμετοχής των παιδιών.

Δεν θα υπάρξουν παρατάσεις, ούτε επανεγγραφές, ούτε επί τόπου εγγραφές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας των Παιδικών Εξοχών. Τυχόν κενές θέσεις που θα προκύψουν μετά τις εγγραφές των δικαιούχων, θα διατεθούν σε μη δικαιούχους, βάσει κοινωνικών κριτηρίων ή οικονομικής συμμετοχής σύμφωνα με τα τροφεία που ορίζει η Κ.Υ.Α. αρ.13801/656/30.4.2015

Δείτε περισσότερα εδώ.

Leave a Reply